CROSS TRÉNINK

HOLFIT Cross Trénink

CROSS TRÉNINK (skupinový)

je kondiční fitness program zaměřený na rozvoj všestrannosti. Pomocí cross tréninku si rozvinete hbitost, rychlost, koordinační shopnosti, vytrvalost, sílu a funkční hybnost. Zlepšíte si držení těla, zvýšíte si svalový tonus, shodíte přebytečné kilogramy z tuků a hlavně si zažijete v přátelském prostředí i “zábavu”. 🙂

Naše kondiční fitness lekce jsou modifikovatelné, takže si zacvičí úplně každý, ať jste maminka od dětí nebo sportovec. Tím, že se rozvíjí především funkční pohyb, který  potřebuje každý z nás stejně, tak právě vedle sebe mohou trénovat různé věkové skupiny, a i lidé z různých profesí.

V cross trénikových lekcích používáme různé metody způsobu tréninku, jako jsou např. metody jako jsou: tabata, kruhový trénink (tzv. kruháč), intervalový, silový apod.  Avšak nezaměřujeme se pouze na konkrétní metodu, protože k dosažení potřebných adaptací, by měl být kondiční trénink všestranný, progresivní a různorodý.

V našem klubu se zaměřujeme na kvalitu, a proto naše cross tréninková skupinová cvičení jsou organizována v menších skupinách (max. 10 lidí), abychom se mohli každému plně věnovat.

 

REGISTRACE

 
HOLFIT Cross Trénink osobní

CROSS TRÉNINK (osobní)

při osobním tréninku pracujeme na Vašich konkrétních cílech. Tyto cross tréninkové fitness programy jsou také zaměřeny na všestrannost, hbitost, rychlost, sílu, koordinaci, funkční hybnost, jako při skupinových lekcích, ale jsou přizpůsobeny konkrétně Vám.

Osobní fitness trenér pracuje především na Vašich slabinách, od správného držení těla, techniku prováděných cviků až po motivaci.

Trénink s osobním fitness trenérem má své výhody předeším pro člověka, který má rád individuální přístup.