Holistické potraviny pro podporu střevní mikroflóry

holfit-kefirDopřejte si na podzim potraviny, které podpoří vaší střevní mikroflóru. Studie vypracované IHMS potvrzují, že bakterie střevní mikroflóry mají vliv na zdraví a obezitu. Provedené výzkumy dokazují, že lidem, kteří přibírají na hmotnosti, chybí určité druhy bakterií, anebo jsou obsaženy v malém množství. V současné době vznikají bakteriální terapie, které tento problém mají řešit.

Jeffrey Cirillo, profesor na Texaské A&M Health Science Center z oddělení mikrobiální patogeneze a imunologie tvrdí, že bakterie v našich střevech hrají důležitou roli v našem zdraví a jsou také důležité pro náš imunitní systém.

 

Pokud chcete zlepšit vaší imunitu a střevní mikroflóru pomocí holistického přístupu, tak zařaďte do vašeho jídelníčku následující potraviny:

 

1. Jogurt

– nejlepší je řecký bio jogurt s živými probiotickými bakteriemi. Nejsou vhodné jogurty, které jsou různě doslazovány, ochucovány, zbaveny tuků apod. Pokud vám to čas dovolí, tak doporučujeme si udělat vlastní jogurt.

 

2. Zelí

– syrové kysané zelí můžete třeba zamíchat do vajec (mňam). Pozor na kvalitu zelí.

 

3. Naložené okurky

– domácí výroba je vždy nej…

 

4. Kefír

– nedochucený a v bio kvalitě, nebo můžete použít Tibetskou houbu a čerstvé mléko od farmáře.

 

5. Kombucha

– rychlý a příjemný způsob, jak doplnit tekutiny a podpořit střevní mikroflóru bez kalorií navíc.

 

Dobrou chuť vám přeje HOLFIT 🙂

Leave a Comment (0) ↓